Opdracht

Ontwikkel een introductiecampagne en activatieprogramma voor Albron, voor de formule ‘Onze Keuken’, zowel BtoC (gasten van bedrijfsrestaurants) als BtoB (nieuwe opdrachtgevers) te gebruiken.

360 gradencampagne

Vanuit het cateringconcept, hebben wij de visuele identiteit voor Onze Keuken ontwikkeld en deze uitgewerkt naar alle benodigde communicatiemiddelen. Zoals het ontwikkelen van een website, POS-materialen, (online) activaties, salesmaterialen, interne communicatie en online campagnematerialen.

Fabrieks
Aanpak

De videoclip is op een unieke manier tot stand gekomen. De copywriter schreef het lied, de art director heeft de zingende dames benaderd en nam de regie in eigen hand. Een zeer efficiënte aanpak, waardoor er maar één opnamedag met een klein team nodig was. En met een originele clip als resultaat.

Resultaat

Albron heeft nieuwe cateringcontracten afgesloten die ruim 50% boven de vooraf gestelde commerciële doelstelling lag.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne