Opdracht

Pasen is, naast Kerst, een heel belangrijke periode om klanten aan te trekken. In opdracht van ALDI hebben wij hiervoor print- en digitale folderuitingen, een digitale special, POS-materiaal en de landingspagina’s op de website ontwikkeld.

360-gradencampagne

Om een goede 360-gradencampagne te ontwikkelen, is het belangrijk dat er samenhang en consistentie in de middelen ontstaat. Dit hebben we gedaan door diverse elementen in elk middel terug te laten komen, zodat het samen een sterk verhaal wordt en consumenten kiezen voor ALDI als supermarkt voor hun paasinkopen. Om dit laatste te bewerkstelligen, hebben we in de aanloop naar Pasen ook een online broodspecial ontwikkeld. Klik hier voor meer informatie.

Fabrieks
Aanpak

Een belangrijk element in de middelen is fotografie. Om dit goed tot uiting te brengen, hebben we in drie weken alle recepten gefotografeerd en online video's geproduceerd. Hier hebben we gebruikgemaakt van vrolijke kleuren die passen bij Pasen en de lente. Ieder moment dat je viert tijdens Pasen kwam hierin aan bod. Alle beelden die hiervoor zijn ontwikkeld, komen in elk middel uitstekend tot hun recht, waardoor ALDI hun consumenten inspireert en verrast.

Resultaat

De 360-gradencampagne die is ontwikkeld, van online tot print, van social media tot in de winkels, maakte de Paas-campagne van ALDI tot een succes.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne