Opdracht

Ontwikkel een overkoepelende communicatiethematiek die het merk Schwalbe verjongt en de top-of-mind positie van Schwalbe versterkt bij zowel het dealernetwerk als de eindgebruiker.

360 gradencampagne

Wij hebben Schwalbe geholpen door de look & feel af te stemmen op de customer journey en hierdoor synergie aan te brengen. Hierdoor sloten alle communicatiemiddelen in de 360 gradenaanpak op elkaar aan en versterken zij elkaar.

Fabrieks
Aanpak

In deze online campagne was een zeer gerichte en geloofwaardige benadering essentieel om het dealernetwerk te overtuigen. Daarom zijn de modellen niet gecast, maar gevraagd vanuit het eigen dealernetwerk van Schwalbe. Dit leverde niet alleen een kostenbesparing op, maar ook een enorme betrokkenheid van de gekozen dealers. En middels een zeer nauwkeurige ‘getargete’ online strategie, werd de juiste doelgroep benaderd met de verschillende boodschappen.

Resultaat

Een geloofwaardige en onderscheidende online campagne die wordt gedragen door de dealers, en het merk Schwalbe verjongt en revitaliseert. En de online betrokkenheid voor het merk fors heeft verhoogd.

Perfect op elkaar afgestemde touch-points vanuit jouw merkcampagne